Vernostný program

VERNOSTNÁ ZĽAVA

– 5 % zľava z pobytu vo všetkých našich zariadeniach

Podrobné informácie:
  • Nárok na vernostnú zľavu vzniká po dvoch absolvovaných pobytoch na minimálne 2 noci
  • Klient obdrží špeciálne označenie prémiového poukazu s pri vystavované prémiového poukazu
  • Vernostnú zľavu je možné využiť pri pobyte na 2 a viac nocí
  • Zľava platí na nasledovné pobyty vo všetkých našich zariadeniach
  • Zľava neplatí pri akcii “Druhá osoba zadarmo”
  • Zľava je neprenosná (platí len na osobu a pobyt osoby na ktorú bola karta vystavená)
  • Zľavy nie je možné kombinovať
  • Pre uplatnenie zľavy je potrebné sa preukázať prémiovým poukazom s uvedenou zľavou najneskôr pri doplatku za pobyt
  • Vernostnú zľavu je možné uplatniť iba na cenu pobytu (neplatí pri cenách služieb, nápojov a jedál)
  • Vernostnú zľavu nie je možné uplatniť pri úhrade časti alebo celého pobytu sprostredkovateľskej spoločnosti
  • Pri posudzovaní nároku na vernostnú zľavu je možné prihliadnuť maximálne 2 roky do minulosti.
  • Zmena podmienok vyhradená

VIP ZĽAVA

– 10 % zľava z pobytu vo všetkých našich zariadeniach

– 1x dieťa do 14,99 rokov vždy zadarmo

Podrobné informácie:
  • VIP zákazník obdrží špeciálne označenie prémiového poukazu na požiadanie po 10 absolvovaných pobytoch na minimálne 2 noci zapísaných v 2 prémiových poukazoch
  • Nárok na VIP ZĽAVU si môžete preveriť na rezervacie@avena.sk
  • Zľava 10 % a 1x dieťa do 15 rokov zdarma na prístelke s polpenziou je možné využiť na nasledovné pobyty vo všetkých našich zariadeniach
  • Zľava neplatí pri akcii “Druhá osoba zadarmo”
  • VIP zľava je neprenosná (platí len na osobu a pobyt osoby na ktorú bola karta vystavená)
  • VIP zľavu je možné využiť pri ubytovaní na 2 a viac nocí 
  • VIP zľavu nie je možné uplatniť pri úhrade časti alebo celého pobytu sprostredkovateľskej spoločnosti
  • Pre uplatnenie zľavy je nutné mať kartu pri sebe
  • Zľavu je možné uplatniť iba na cenu pobytu (neplatí pri cenách služieb, nápojov a jedál)
  • Zľavu nie je možné uplatniť pri úhrade časti alebo celého pobytu sprostredkovateľskej spoločnosti.
  • Zľavy nie je možné kombinovať
  • V rámci jedného pobytu je možné uplatniť len 1 dieťa zadarmo (nie je možná kombinácia s akciou 1 dieťa zdarma v akciových ponukách)
  • Zmena podmienok vyhradená

PRÉMIOVÝ POBYT

Po piatich registrovaných pobytoch hosť získava nárok na rekreačný pobyt s polpenziou na 5 dní / 4 noci ZADARMO

Podrobné informácie:

  • Prémiový poukaz obdrží klient po registrácii vo vernostnom programe
  • Do prémiového poukazu je možné zapísať len pobyty realizované po úspešnej registrácii a vystavení prémiového poukazu
  • Po zapísaní  5 pobytov pre minimálne 2 platiace osoby s minimálnou dĺžkou 2 noci môžete využiť prémiový rekreačný pobyt na 5 dní/4 noci s polpenziou pre 2 osoby
  • Pre VIP klientov je pri prémiovom pobyte zdarma aj 1 x dieťa do 15 rokov na prístelke s polpenziou.
  • Do prémiového poukazu sa zapisujú len pobyty osoby na ktorú bol poukaz vystavený
  • Typ prémiového pobytu nie je možné meniť.
  • Do voucheru sa zapisujú iba pobyty v zariadeniach penzióny Horec, Galanto a Dom pod Horou (absolvovaný pobyt v Dome pod horou je možné zapísať vždy len do jedného vybraného prémiového poukazu toho klienta, ktorý sa zúčastnil predmetného pobytu)
  • Hotel si vyhradzuje právo na zmenu rezervovaného prémiového pobytu
  • Zápis do prémiového poukazu nie je možné realizovať pri úhrade časti alebo celého pobytu sprostredkovateľskej spoločnosti
  • Pri rezervácii prémiového pobytu je potrebné dopredu uviesť, že sa jedná o prémiový pobyt
  • Prémiový pobyt je možné využiť iba počas mimosezóny od polovice marca do konca mája a od polovice októbra do Vianoc, mimo sviatkov pracovného pokoja, Veľkonočných sviatkov a Sviatkov všetkých svätých – o konkrétnych termínoch sa informujte na rezervacie@avena.sk
  • Nástupný deň na pobyt je nedeľa
  • Kapacita pre prémiové pobyty je obmedzená, hotel si vyhradzuje právo na prijatie objednávky podľa aktuálneho stavu ubytovacích kapacít
  • Prémiový pobyt nie je možné využiť v apartmánoch
  • Pri strate prémiového poukazu nie je možné pobyty spätne zapísať
  • Prémiový pobyt nie je možné započítať do nároku na ďalší prémiový pobyt
  • Pri nástupe na prémiový pobyt je potrebné odovzdať poukaz pri nástupe na pobyt
  • Zmena podmienok vyhradená
  • Pre bližšie informácie a žiadosti o vystavenie prémiového poukazu nás kontaktujte na rezervacie@avena.sk