Ubytovací poriadok

Ubytovací poriadok

  1. Ubytovanie hostí
    Penzión HOREC poskytne ubytovanie iba riadne prihlásenému hosťovi. Hosť sa pri príchode preukáže platným občianskym preukazom, cestovným pasom alebo iným platným dokladom totožnosti. Penzión môže vo výnimočných prípadoch poskytnúť hosťovi aj iné ubytovanie, ktoré sa podstatne nelíši od dohodnutého.
  2. Check-in a check-out
    Nástup na ubytovanie (check-in) je možný od 14:00 hod. Uvoľnenie izby (check-out) je potrebné vykonať najneskôr do 10:00 hod v deň odchodu. V prípade omeškaného odchodu môže byť účtovaný poplatok za ďalší noc.
  3. Recepcia a prístup
    Recepcia je k dispozícii od 07:00 do 21:00 hod. Pri príchode po 21:00 hod je potrebné zazvoniť na zvonček umiestnený pri hlavnom vchode.
  4. Nočný kľud
    Hosť je povinný dodržiavať nočný pokoj v čase od 22:00 do 6:00 hod. Spoločenské akcie sú povolené len so súhlasom vedenia penzióna.
  5. Domáce zvieratá
    Pobyt domácich zvierat je povolený za poplatok podľa aktuálneho cenníka. Hosť zodpovedá za akékoľvek škody spôsobené zvieraťom a za prípadné dodatočné čistenie izby.
  6. Fajčenie
    Fajčenie je v izbách a všetkých vnútorných priestoroch penzióna zakázané. Vyhradené miesto pre fajčiarov sa nachádza pred hlavným vchodom.
  7. Návštevy
    Prijímanie návštev na izbách je z bezpečnostných dôvodov zakázané. Návštevy môžu byť prijímané v spoločenských priestoroch penzióna.
  8. Zodpovednosť za škody
    Za škody spôsobené na majetku zariadenia zodpovedá hosť podľa platných predpisov. Hosť nesmie premiestňovať nábytok a vybavenie izby bez súhlasu zodpovedného pracovníka. Klient je povinný pri nasťahovaní sa do izby akékoľvek prípadné nedostatky, nezrovnalosti alebo výhrady ihneď po ich zistení nahlásiť na recepcii penzióna. Rovnako je povinný postupovať v prípade, ak zistí akékoľkoľvek poškodenie izby alebo jej inventáru. Peniaze a cennosti je možné uložiť v trezore na recepcii. Penzión nezodpovedá za ich stratu, ak nie sú riadne uložené. V priestoroch penzióna a najmä v izbách nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické spotrebiče s výnimkou spotrebičov slúžiacich na osobnú hygienu.

V prípade straty kľúča alebo vstupnej karty je hosť povinný uhradiť poplatok vo výške 10 EUR.

  1. Zákaz používania otvoreného ohňa
    V celom objekte penzióna je zakázané používať otvorený oheň vrátane sviečok, varičov, plynových lámp a podobných zariadení.
  2. Vstup do izby zamestnancami
    Zamestnanci penzióna (chyžná, údržbár, manažér) môžu vstúpiť do izby za účelom upratovania, opráv alebo kontroly. Hosť môže zabrániť vstupu vyvesením kartičky “NERUŠIŤ”, okrem urgentných prípadov.
  3. Parkovanie
    Parkovanie je možné na nestrážnom parkovisku pri penzióne. Parkovanie je na vlastné riziko.
  4. Bezpečnosť
    Pred opustením izby je hosť povinný uzavrieť vodovodné kohútiky, zhasnúť svetlá a zavrieť dvere.
  5. Platba za ubytovanie a služby
    Hosť platí účet za objednané ubytovanie a služby spojené s ubytovaním v súlade s platným cenníkom vopred, pri nastúpení pobytu resp. ak bolo dohodnuté po skončení pobytu alebo inak. Po skončení pobytu sa vykoná vyúčtovanie objednaných a poskytnutých služieb.
  6. Storno podmienky
    • 21 a viac dní pred nástupom na pobyt: bez poplatku
    • menej ako 21 dní pred nástupom na pobyt: 30% z celkovej kalkulovanej sumy za pobyt
    • menej ako 14 dní pred nástupom na pobyt: 50% z celkovej kalkulovanej sumy za pobyt
    • 7 dní pred nástupom na pobyt a menej: 100% z celkovej kalkulovanej sumy za pobyt.
  7. Ochrana osobných údajov
    Klient súhlasí, aby penzión v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a platnom a aktuálnom znení spracoval jeho osobné údaje. Poskytnuté osobné údaje klienta môže penzión spracovávať výlučne v súvislosti s poskytovaním ubytovacích a ďalších služieb.
  8. Právo na náhradu škody
    Právo hosťa na náhradu škody za stratené alebo poškodené veci zaniká, ak si ho neuplatní najneskôr do 15 dní odo dňa, keď sa o škode dozvedel, najneskôr však pri odchode z penzióna.
  9. Sťažnosti a reklamácie
    Sťažnosti, reklamácie, požiadavky a návrhy na zlepšenie činnosti ubytovacieho zariadenia prijíma zodpovedný pracovník recepcie ako aj vedenie penzióna. Reklamačný poriadok je k dispozícii na recepcii.
  10. Správanie v spoločných priestoroch
    V spoločných priestoroch penzióna je hosť povinný správať sa ohľaduplne k ostatným hosťom, zachovávať čistotu, nerušiť ostatných hlučným správaním a dbať na bezpečnostné pokyny.
  11. Ukončenie pobytu
    Penzión si vyhradzuje právo ukončiť pobyt hosťa bez nároku na vrátenie poplatkov v prípade závažného porušenia ubytovacieho poriadku, najmä pri hrubom nevhodnom správaní, poškodzovaní majetku, fajčení v izbe alebo rušení nočného pokoja.
  12. Záverečné ustanovenia
    Hosť je povinný dodržiavať tento ubytovací poriadok. V prípade jeho porušenia má penzión právo ukončiť ubytovanie bez náhrady.

Liptovský Ján, dňa ……….

Ján Pálinkáš – riaditeľ Penzióna HOREC